متن های زیبا در وصف کارت شارژ رایتل

قاضی رو به متهم کرد و گفت : چرا در خیابان دست توی جیب این آقا کردی؟ متهم با لحنی شرمنده گفت : آخه فکر کردم جیب خودمه! قاضی : خب چرا پول از جیبش برداشتی؟ متهم : آقای قاضی یعنی آدم اختیار جیب خودش رو هم نداره!!! روزت مبارك عزيزم!! فردا روز جهاني ميراث فرهنگيه! عتيقه روزت مبارك

کارت شارژ رایتل

عادت كن هميشه حتي وقتي كه ناراحت هستي، خودرا سرحال نشان دهي! خرید شارژ اینترنتی رایتل من غريبه ي ديروز ...آشناي امروز ...و فراموش شده ي فردايم ...پس در آشنايي ه امروز مينويسم ...تا در فرداي تلخ جدايي بياد آوري مرا...

خرید شارژ رایتل

از يك ديوونه ميپرسن چرا ديوونه شد ي؟ ميگه : من يه زن ي گرفتم كه يه دختره 18 ساله داشت، دختر زنم با بابام ازدواج كرد، در نتيجه، زن من، مادرزن پدرشوهرش شد، از طرفي دختر زن من كه زن بابام بود، پسري به دنيا آورد كه ميشد برادر من و نوه ي زنم،پس نوه ي منم ميشد، در نتيجه من پدربزرگ برادر ناتني خودم بودم،چند روز بعد زن من پسر ي به دنيا اورد كه زن پدرم، خواهر ناتني پسرم و مادربزرگ او شد،در نتيجه پسرم، برادر مادربزرگ خودش بود، از طرف ي چون مادر فعلي من يعني دختر زنم،خواهر پسرم بود، در نتيجه من خواهرزاده ي پسرم بودم!! خرید شارژ از ایتور يه روز يه تركه با يه حیف نون با يه قزوينيه با يه تهرونيه با يه رشتيه با يه خارجيه با يه اصفهانيه با من تصميم گرفتيم تو رو بذاريم سره كار كه گذاشتيم

شارژ اینترنتی رایتل

اي كه از كوچه معشوقه ما ميگذري بگذر بگ ذر كه كوچه بن بست است و برو بچ محل ته كوچه منتظرت شارژ رایتل اي كه در را به رويم بستي و پا روي عشقم گذاشتي بابا جون دستم لاي در مونده

خرید اینترنتی شارژ رایتل

سخترين چيز در زندگ ي : اگر 2 نفر از هم خوششون بياد ول ي نتونند به هم ابراز علاقه كنند . خيلي بده فقط هم ديگرو د وست دارن از ته دل ول ي غرور بيجا نميزاره كه اين 2 وانمود كنند و اين سكوت و غرور بيجا اين 2 رو از هم دور ميكنه. دو اسکلت با هم شوخی می کردند ؛ اسکلت اولی ، دومی را قلقلک می داد و می گفت: دیگه قلقلکم نده ، گوشت بدنم آب می شه!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394برچسب:, | 23:53 | نویسنده : تیموررضائی شهریور |